Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
müşteri deneyimi fiat 2018 hackathonu

FIAT Müşteri Deneyimi Hackathonu 2018
#1

Vodafone Park 12-13 Mayıs 2018


Tema

"Bilgiden Değer Yaratıyoruz"



Son Başvuru Tarihi

10 Mayıs 2018



Hackathon'da Neler Yapacağız?

İnsan Odaklı Tasarım; doğru problemi tanımlayarak sürdürülebilir bir fikire ulaşmayı hedefleyen ve bu süreçte insan perspektifini merkeze alan bir çerçeve sunar. Odaklandığı kitle; tüketici veya kullanıcı ile sınırlı kalmayıp üretici, ürün veya hizmeti geliştiren kitle, v.b. farklı rollere sahip insanlar da olabilir.
İnsan Odaklı Tasarım, problem çözmek için bazı adımlar sunmaktadır. Bu adımlardan herhangi birinde başarısız olunduğunda vakit kaybetmeden bir önceki adıma dönüp iyileştirmeler yapılmasını ve bu adımların olabildiğince hızlı işletilmesini önermektedir.
FIAT Müşteri Deneyimi 2018'de diğer hackathonlardan farklı olarak, aşağıdaki adımları izleyerek çözüme gideceğiz.
about.png

Ayrıntılar için [Sadece üyeler linkleri görebilir. Ücretsiz üyelik için tıklayın].

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi